Stegräknare till Ludde......

 
                       God kväll gott folk......
 
 
 
 
 
 
                    Dagens middag blev köttfärsgryta
 
                    med stark ajvar relish......jättegod....
 
 
 
 
 
 
         Jag tog på mig min stegräknare när
 
         vi gick ut På Ludde promenaden och
 
         vi gick även i dag 4000 steg.............
 
 
 
 
 
 
                        Jag är så sugen på att köpa en steg-
 
                        räknare till Ludde....bara för att kolla
 
                       hur många steg hans korta små ben tar
 
                       när jag tar 4000..........
 
 
 
 
               
                    En god kopp kaffe blev det enda
 
                    jag stoppade i magen i kväll......
 
                    nu hoppas jag att det går att sova......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0