Måndag.......

 
 
                        God Middag blogg vänner....
 
               Nej jag har inte gett något nyårslöfte.....de
 
               håller man ju inte i alla fall......men efter denna
 
               förkylning har jag haft svårt att få fason på mitt
 
               blodsocker.....så det fick Goe att tänka till.........
 
 
 
 
                    Så han köpte denna boken.....så nu ska vi
 
                    försöka följa den i 8 veckor.........och se vart
 
                    blodsockret tar vägen..........
 
 
 
 
                        Till frukost blev det en medelhavs tallrik....
 
 
 
 
                           Till lunch blev det en morotssoppa
 
                  Erik hade ätit denna på nyårsafton och han
 
                  tyckte den var god.....så han mejlade över
 
                  receptet som han fått av Johans mamma......
 
 
 
            
                         Jag tog inget bröd till.....men jag tyckte den
 
                         var jättegod..........Nu blir det en lång promenad
 
                         med Ludde i det fina vädret......det ska ju också
 
                         vara nyttigt har jag hört.........
 
                         Ha en bra dag Alla Glada........
 
 
 
 
 
 
 
 
                
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0