Lite Mat......GI........

 
 
                        Jodå jag gick och la mig bredvid Ludde
 
                        och när jag vaknade var det för sent att
 
                        äta frukost.....så därför blev det Brunch....
 
 
 
                Det blev äggröra på ett romansalladsblad....
 
                äggröran innehåller lök och paprika,  lite
 
                mjölk, ägg, persilja och chili krydda salt
 
                och peppar och görs i en gryta....jätte-
 
                god.....i dag la jag till extra lök och
 
                paprika och en bit gravad Lax med
 
                lite yoghurt  röra....mitt b-glucos var 6.1
 
                innan jag åt....
 
 
 
 
                    Dagens middag blir Broccoli- och Blomkåls-
 
                    gratäng med kassler........
 
 
                     Ha en fortsatt bra Måndag........
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0