Kväll......

 
 
 
 
                        Ja då var det kväll igen.....och jag är
 
                        så glad att jag inte har något nattjobb
 
                        att gå till.....jag trivs förträffligt här hemma
 
                        med mitt egna sällskap och så Ludde
 
                        förstås .........
 
 
 
               Det är så härligt att sitta inne och titta ut........
 
 
 
 
                           Lite badsugen blir jag allt..........
 
 
 
 
                     Frukosten bestod av en tallrik sallad
 
                     och ett kokt ägg.........lunchen blev
 
                     soppa.....och kvällens mål blev sallad
 
                     och grillad kyckling med en yoghurtsås....
 
                     det går förvånads värt rätt bra att hålla
 
                     sig till 800 kalorier per dag......än så länge.....
 
 
                   Ha en bra kväll....................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0