Kväll dag 10......

 
 
                           Sitter här i ett skönt bubblande fotbad....
 
                           och det tänker jag  göra ett tag............
 
 
 
               Lilla Theo började skratta bara han hörde
 
               min röst när jag klev in genom dörren hos
 
              Magnus och Anna i dag.........
 
 
 
                         Pigg och glad är han och jag kunde
 
                         ägna min tid till honom eftersom Ella
 
                         ville följa med mamma och handla.........
 
 
 
                    Det här med att sova tycker han inte
 
                    spelar så stor roll..........och han vill
 
                    inte gärna ta nappen............
 
 
 
                      Kolla in låren......en riktig liten tjockis är han....
 
                       men så go...............
 
                       Hämtade Goe på jobbet vid 16.30 och så
 
                       drog vi till konsum i Fjugesta för jag behövde
 
                       köpa mjölk....för på fredag ska jag och svärmor
 
                       äta lutfisk har jag bestämt.....så då blir det ett
 
                       avsteg från att räkna kalorier ......Goe tänker
 
                       steka sig en god hamburgare har han flaggat
 
                       för...................
 
 
 
 
                           Fisken vi skulle haft i kväll tog jag innan
 
                           jag for in till stan.....så kvällens middag
 
                           blev tacos i romansalladsblad.....gott och
 
                          nyttigt.......
 
 
 
 
 
                                       Så är det.....hehe.............
 
               
                        Nu börjar vattnet att kallna i fotbadet
 
                        så nu blir det lite fotvård.........
 
                        Ha en bra kväll..................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0