Hur ska detta gå.............

 
                        Då sitter jag och suger på en kopp te....
 
                         I dag har jag gjort två soppor.............
 
 
 
                     Tomatsoppa till lunch och Blomkålssoppa
 
                     till middag........insulinet har jag dragit ner
 
                      på.... fick ta lite till middagen....men nu
 
                      var blodsockret  5,9 och eftersom jag
 
                      har ätit vad jag ska i dag.....så fick jag
 
                      äta en clementin.....så att jag inte dippar
 
                      i natt.........Goe har ju också börjat, men
 
                      är så seriös så han har gjort ett diagram
 
                      på datorn.....med vikt....midjemått.........
 
                      blodtryck ....vilopuls och B-glucos.....
 
                     men så seriös är inte jag....jo B-glucos
 
                     tar jag ....men sedan känner man väl
 
                     om man tappar byxorna...hehe......det
 
                     får inte vara för krångligt för då ger jag
 
                     upp......det är krångligt nog att bara
 
                     få i sig 800 kalorier per dag............
 
                     Men nu är första dagen gjord.......
 
                     Fortsättning följer..............men nu
 
                     tänker jag krypa ner i sängen..med
 
                     min kurrande mage..........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                    
 
                    
 
                    
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0