Dag...25 av 56.....

 
 
 
             
                              God morgon Torsdag.........
 
 
  
 
                                               Dagens middag blir........
 
 
 
 
                    Kycklingfärs järpar med broccoli och
 
                    blomkålsmos.................inte mycket
 
                    kalorier där inte...........
 
 
 
                         Mycket vatten blir det .....jag häller upp
 
                         i en flaska så fyller jag glaset lite då och
 
                         då.......4 flaskor/ dag dricker jag ungefär
 
                         och det går i 1,2 liter i en flaska.............
 
 
 
 
                             Nu blir det en dusch.....sedan kommer
 
                             prinsessan till mig.......alltid lika roligt att
 
                             hon vill komma...........
 
                             Ha en bra dag alla Glada..................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0