Dag23

 
                    Ja då var det kväll igen......efter en
 
                    så himla rolig och fullspäckad dag......
 
 
 
              
                   Jag har i alla fall  fått igång min GI mat.....i morse
 
                   blev det en sallad med tonfisk och lite andra goda
 
                   saker.............
 
 
 
                  Till middag blev det Lax i ugn med broccoli
 
                   mos och hummus på kikärtor.....så himla gott.....
 
 
 
 
                                    Det börjar närma sig för en veckas
 
                                    semester........härligt....................
 
                                    Det blev en riktig långpromenad med
 
                                     Goe Ludde i dag.....för jag lyssnar
 
                                     på kaninjägaren av Kepler ....och just
 
                                     nu är det så spännande......och jag
 
                                     har sagt att jag bara ska lyssna när
 
                                     jag går med Ludde eller sitter på
 
                                     motionscykeln.....och den har jag
 
                                     faktiskt inte kommit upp på ännu.....
 
                                      så därför blev det en riktig lång-
 
                                     promenad i dag men det var skönt.......
 
                                    Snart kommer John Blund...så jag
 
                                    säger....vi syns i morgon...............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0