Dag 9......

 
 
                                  Hallå där .....denna Tisdag..........
 
                                som jag kan kalla för bak och mat dag...
 
                             Jag känner mig oförskämt pigg alert och glad.....
 
 
 
                               Dagens brunch intog jag kl.13.10 i dag
 
                               och det var dagens första mål......jag har
 
                               kollat mitt blodsocker några dagar nu och
 
                               det ligger på  7.2- 7.5.....utan måltidsinsulin
 
                                och det tycker jag är bra........brunchen idag
 
                               bestod av sallad....rädisor....gurka ....yoghurt
 
                               och kycklingjärpar.......ca 160 kcal......till kvällen
 
                               blir det.....................
 
 
 
                      Biffgryta med stora vita bönor och
 
                      svarta oliver......jag har provsmakat
 
                      och den var inte dum alls....................
 
                      Jag äter nämligen bara två gånger
 
                      per dag......kaffe och te dricker jag
 
                      morgon och kväll..........
 
 
 
                        
                                     Här vispars det äggvitor och strösocker.........
 
 
 
                 Här smälts det mjölkchoklad med lite mörk
 
                 70% choklad..........................
 
 
 
 
                              Det blev maränger som Ella hade
 
                              önskat till sitt barnkalas...........
 
 
                             Ha en fortsatt bra dag alla Goa Vänner.........
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0