Dag 3......

 
             God morgon .........
 
     Vintern är här....och idag
 
     görs det många snögubbar
 
    kan jag tänka mig..............
 
 
 
 
           Jag ser nog hellre att han smälter bort.......
 
 
           
 
    Beställde Lars Kepler's
 
     Kaninjägaren......en 19
 
     timmars lång ljudbok.....
 
     Nu på morgonen satte
 
     jag mig på motionscykeln
 
     och började lyssna......den
 
     läses av Jonas Malmsjö och
 
    han läser så himla bra........I
 
    somras när vi åkte husbilen
 
    lyssnade vi på Stalker  av
 
    Kepler med Jonas som läste
 
   och den var så spännande hela
 
   tiden........snart dags för frulle.......
 
   Ha en bra dag Alla Glada..............
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0