Dag 29 och invägning....

  
 
 
 
              Ja då var det måndag och ny
 
              vecka igen...................
 
 
 
 
        Måndagar betyder ju invägning...
 
 
 
 
              Sju kilo på 29 dagar .....jo det får jag
 
              vara nöjd med.....fast denna vecka
 
              har det tagit emot lite måste jag er-
 
              känna....men skam den som ger sig.....
 
 
 
 
                     Vad har då jag pysslat med på morgonen......
 
                      jo jag har målat svart........................
 
 
 
 
           
                   Målade skivan på skänken i köket ....
 
                  nu funderar jag på om jag ska måla
 
                  knopparna svarta också....................
 
 
                  Lite vad jag pysslat med ........
 
                  Ni får ha en bra Måndag.......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0