Dag 18.........

 
 
                      Roligt att det är så många som är inne
 
                      och läser bloggen.....jag ser ju inte vilka
 
                      ni är men jag ser på staplarna att många
 
                       är  här inne.... och det gillar jag.......................
 
 
                     I Morgon bitti ger vi oss iväg till Göteborg.........
 
 
 
                             Feskekörka ska få sig ett besök........
 
 
 
                      Det är möjligt att vi går förbi denna stiliga
 
                      man.....Poseidon.....................................
 
                     Så kom svärmor på besök en stund.....mitt
 
                     i packningen...........
 
 
 
                    Scandinavium.....jag tror aldrig att jag varit
 
                    inne här.....I Globen har jag varit och sett
 
                    Mark Knopfler och Dire Straits en gång
 
                    jag tror att jag gav Lars det i 45-års present....
 
                    men nu blir det Göteborg nästa.............
 
 
 
 
                   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0