Dag 14.......

 
                           God Förmiddag Alla.......
 
           Jag är ju som alltid lite sent ute när jag ska
 
           göra någonting......så nu på förmiddagen..
 
           har jag hållit på att knåpat med Ella födelse-
 
           dags present.................
 
 
 
 
 
                         Jag har virkat en prinsesstårta och lite annat
 
                         kaffebröd..........................
 
 
 
                       Det blev ett helt kakfat faktiskt..........
 
 
 
     
                     Dagens middag står Goe för och då blir
 
                     det Teriyakifile med ugnsstekta grönsaker
 
                    och kall sås........klockan tre ska vi vara i
 
                    stan och gratta vår lilla Ella....och nu är alla
 
                    paketen inslagna och klara...............
 
                    Ha en bra söndag........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
        
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0