Dag 11......

 
                  
                       I morse tog jag lite sovmorgon och klev
 
                      inte ur sängen förrän kl. 08...och nu har
 
                      jag ätit dagens frukost.....jag var tvungen
 
                      att äta för mitt blodsocker var lågt......jag
 
                      tar ju fortfarande långtids insulin morgon
 
                      och kväll.....men igår kväll sänkte jag det
 
                      10 enheter men var ändå låg i morse så
 
                      nu blir det att sänka det ytterligare......så
 
                      himla skönt att vara av med måltids insulin
 
                      det var ett evigt stickande när man skulle
 
                      käka....och skulle jag kunna sluta med
 
                      långtids insulinet skulle det vara så
 
                      himla skönt......men då krävs det nog
 
                      att jag går ner rätt mycket i vikt......men
 
                      nu jäklar är jag igång.........
 
 
 
                   I dag lagade jag en jättegod äggröra med
 
                   paprika lök persilja och chili.....till det lite
 
                   sallad och körsbärstomater.....jättegott.....
 
 
 
                            Jag tror på denna metoden........för
 
                            så här pigg efter 11 dagar med GI
 
                            har jag inte känt mig på länge.......
 
                            och det bästa är att jag är inte
 
                            hungrig och blir jag sugen på
 
                            något så tar jag ett par feferoni ...
 
                           det tar bort suget direkt............
 
 
 
       Hoppas att ni får en bra dag......
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0