2:a dagen.......

 
 
               Då kommer julsnön nu då...........
 
         Ja det är lika bra att det kommer ner, vi måste
 
         ju igenom denna årstid vilket vi vill eller inte....
 
         och nu gott folk har vi nått toppen på backen
 
         nu bär det utför mot ljusare tider .....härligt......
 
 
 
                     Nu har jag börjat plocka bort julen........
 
                     det är bara granen ...ljusstakar och
 
                     stjärnorna kvar....och de får vara kvar
 
                     lite till.....................................
 
 
 
                          Dagens frukost......innehöll 182 kalorier.........
 
                         Här gäller det att väga och mäta ordentligt......
 
 
 
 
                                  Dagens lunch blev köttsoppa.....den var
 
                                  ej hemmagjord utan på burk.......
 
                                  100 kalorier blev det där........
 
                                  Nu har jag mycket kvar till kvällen
 
                                  och det är ju då jag är som hungrigast
 
                                 så det blir nog en bra dag i dag tror jag.....
 
                                 Nu ska jag tända lite ljus och ta mig en
 
                                 kopp kaffe och titta på lite skidor på tv:n
 
 
                                  Ha en fortsatt bra dag i snöyran........
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0