Vaken....

 
 
 
 
 
                                    Det är natt....och jag vaknade 02.45........
 
                                    så det stämde nog rätt bra det jag sa
 
                                    i går.......det blir nog sovmorgon i dag.....
 
 
 
 
 
                        
               Den enda som är vaken med mig är
 
              tidningsbilen som kör kors och tvärs
 
              här i gatorna......och så har jag en
 
             jäklar irriterande utelampa som tänds
 
             var 3: e minut.....den får Goe byta när
 
             han vaknar.......jag läser lite bloggar
 
            och spelar lite spel nu när jag ändå är
 
            vaken.......jag spelar Quiz med två söner
 
            och Wordfeud med 4-5 "gamla" arbets-
 
            kamrater...men det kan man ju inte göra
 
            mitt i natten......så nu blir det snart dags
 
           att krypa ner i sängen och fortsätta med
 
           skönhetssömnen...klockan har blivir 04.45...
 
           Ha en bra morgon och dag... Alla Sköningar
 
           som är inne och läser min blogg..........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
          
 
                             
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0