Torsdag.....dag.....39....

 
 
         Hej Alla Glada.....natten har varit bra....
 
 
 
 
 
                                Mitt blodsocker i morse......
 
 
 
 
                        
                                  Jag är och har alltid varit frukto-
 
                                  man.....på apelsiner och clementiner
 
                                  och har inte ätit på länge nu...men i
 
                                  går köpte jag både apelsiner och
 
                                  clementiner....och i morse när blod-
 
                                  sockret var 5.3 så blev min frukost
 
                                  en clementin....så himla gott............
 
 
 
 
                                Allt diskat och klart och skåpet
 
                                urtorkat......så skönt.................
 
 
 
 
 
                                                   Mina koppar................
 
 
 
 
 
                      De här har funnits sedan jag var liten.....
 
                       de kom fram varje Jul med risgrynsgröt
 
                       och mjölk i.......
 
 
 
 
 
                          Finglasen när jag var barn de kom
 
                          också fram till Jul...............................
 
 
 
 
 
                           Ännu ett skåp med glas som nu är diskade
 
                           och färdiga........
 
 
 
 
 
                          Dagens lunch blev en jättegod sötsur
 
                          Kinagryta/soppa.......som jag gjorde
 
                          i går....blir godare när den får stå till
 
                         sig tycker jag...............Nu blir det till
 
                         att ta en promenad med djuret..........
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0