Tisdag kväll....

 
              Då går tisdagen mot sitt slut........
 
 
 
 
                    Efter det att jag varit hos svärmor och
 
                    ätit jättegod lutfisk med tillbehör var
 
                    jag riktigt mätt......så då bestämde jag
 
                    att ta med Ludde runt Jusken.....och
 
                    halvvägs började det regna....typiskt
 
                    för jag hade med mig paraplyet till
 
                    svärmor men lämnade det när jag
 
                    gick därifrån...för jag trodde nog att
 
                    det skulle hålla uppe........men lite
 
                    regn har ju ingen dött av...och det
 
                    gjorde inte jag heller...........
 
 
 
 
 
                      Det är så skönt nu när vägarna och gatorna
 
                       är snö och isfria....men har hört klunkas om
 
                       att i morgon ska det komma ner något skit.......
 
                       förhoppningsvis regn........
 
 
 
 
                         Kvällsmaten bestod av Thaigryta med
 
                         mycket isbergssallad i botten och så
 
                         hällde jag på lite hot tacosås...................
 
 
 
 
 
                           Haha....ni vet väl att det är fettisdagen i dag........
 
 
 
 
 
                    Eftersom vi firade Goe's och min viktnedgång
 
                    på 10 kg var ....i fredags med semle stubbe så
 
                    fick jag nöja mig med 3 små mandelbeskvier.....
 
                    till kvälls kaffet.......
 
                   Nu börjar Farmen......ha en bra kväll...............
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0