Sugen.......på fet mat...ragger och allt möjligt....

 
 
         God kväll.........
 
     Nu börjar jag bli sugen på
 
     det ena efter det andra....det
 
    är nu det gäller att hålla i om
 
    vikten ska gå åt rätt håll........
 
 
 
 
 
 
     Ludde och jag tar en promenad
 
     varje dag på drygt en timma.....
 
 
 
 
 
 
                 Frukt godis har jag gjort i dag....mixade
 
                 jordgubbar och banan och så en sorts
 
                 exotisk frukt ....så bröt jag sönder grill-
 
                 pinnar och spritsade frukten på...och
 
                så gjorde jag remmar som jag bröt
 
                sönder......så ska de stå i 50 grader i
 
               varmluftsugn tills de torkat......gott att
 
              ta sig en klubba när sötsuget sätter in....
 
 
 
 
                Nu är frågan om jag ska titta på Morberg
 
                på 7:an .........eller..........
 
 
 
 
 
         Mandelmann........
 
 
       Tur att det finns tv 4 Play....så
 
       det blir nog Morberg med vänner......
 
 
       Ha en fortsatt bra kväll...........
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0