söndag kväll

 
 
                                      God kväll Alla...............
 
 
 
 
 
                 Jag njuter av denna dag med familjen........
 
 
 
 
                    Vårt hotell på Grand Canaria....Playa Bonita....
 
                    som numera kallas Playa BoAnita.....................
 
 
 
 
 
                           Magnus ...ca 5 månader........
 
 
 
 
 
                                         Theo...4.5 månader....
 
                            
 
 
 
 
 
                                            Ella................
 
               
                          Alla tre har lika runda ansikten.........
 
 
 
 
 
                                               Ella kryper.....
 
 
 
 
 
               Jag tycker att de är så olika ....men när jag
 
               tittar på bilder när Ella var liten så ser jag
 
               likheten.........................
 
 
 
 
                                           Fina Ella................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0