SOL och bad...snart......

 
 
                    Lars är i Västerås för lite jobb i dag.....
 
                    och när jag vaknade låg detta recept
 
                   på min dator.......jag undrar just vad
 
                   han menar med det......duger inte en
 
                   sallads tallrik en fredag kväll månne.......
 
 
 
 
 
 
                                  Oj vad jag längtar bort.........
 
 
 
 
 
 
                                              Snart.............drar vi.............
 
 
 
 
 
                      Härligt.....jag längtar efter vatten.....sol
 
                     och värme.......detta var förra året.........
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0