Onsdag.......

 
 
                                            God Morgon Alla Glada där ute........
 
 
                                  Jag är fortfarande i detta glädjerus efter
 
                                  gårdagen.....så till den milda grad att jag
 
                                  festade till med två knäckemackor nu på
 
                                  morgonen.......jag har inte ätit bröd på
 
                                  länge så det var gott.............
 
 
 
 
                    I dag ska jag laga fisk....gratinerad torsk-
 
                    rygg med tomater....såg gott ut tyckte jag.....
 
 
                    Ulrica min diabetessköterska ska ringa
 
                    vid 8:a tiden.....hade hon inte gjort det så
 
                    hade jag nog tagit sovmorgon i dag........
 
                    Hur det blir med Ludde's och min lång-
 
                   promenad i dag får vi se....snön vräker ner
 
                   och så har jag tid hos Ida i eftermiddag för
 
                   klippning......känner för en förändring men
 
                   vet inte riktigt om jag törs......vi får se vad
 
                   Ida tycker.......
 
                
                  Ha en bra onsdag ........
 
 
 
                        Så är jag ju född i Lejonets tecken också...........
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0