Måndag - Tisdag......

 
 
                                     God förmiddag gos vänner.......
 
                              I går gjorde jag den godaste laxen som jag
 
                              har ätit på länge....och den var ugnsbakad
 
                              och bestod av rivet apelsinskal....och nu som
 
                             känner mig väl vet ju att jag gillar apelsiner skarpt...
 
                             det blev även dagens frulle med enkel kall god sås till......
 
 
 
 
                    I går eftermiddag blev det en tur ute med
 
                    Ella.......hoppa i vattenpölar är en favvo.......
 
 
 
 
 
                        Ju större vattenpölar ju roligare var det.......
 
 
 
 
 
                           Nedanför Kastanjen hittade vi en
 
                           liten backe som det gick att åka
 
                           på rumpan nedför...........
 
 
 
 
                        Det var jättekul och förhoppningsvis
 
                        den sista liggande snön.............
 
 
 
 
 
 
                     När vi lämnade tillbaka Ella till föräldrarna
 
                     så fick vi pussa lite på den här godingen.......
 
 
 
 
                   I dag har Ella och Anna namnsdag de heter
 
                   Maria.......så innan vi lämnade av Ella så åkte
 
                  vi och köpte en namnsdagspresent och hon
 
                  valde en barbie bil med docka.....mamma Anna
 
                  fick en blomma.......Grattis till er.........
 
 
                  I dag är jag bortbjuden till svärmor på middag.......
 
                  lutfisk........sedan blir det en riktig långpromenad
 
                 med Ludde....för igår blev det ingen........................
 
 
                 Ha en bra dag ................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0