Lördag

 
 
               
 
                                         Hej denna Lördag.....
 
                         I morse vaknade jag av Goe tog blodtrycket
 
                        klockan 07.....hans invägning är ju på lördagar..
 
                       och han är ju mycket nogrannare än vad jag är
 
                       Blodtryck: 128/78
 
                       Puls 59
 
                       vikt: 86,2
 
                      Omkrets midja : 94....i början 108...
 
                      Bglucos:4,2........
 
 
                      Min vikt kommer på måndag...........
 
                  
                     Klockan 08.10 var vi ute på Willys i Marieberg
 
                     för att göra kommande veckans handling......
 
                     Klockan 09.45....drack vi förmiddagskaffe hos
 
                     Fia och Lasse............
 
                     10.15 hemma igen....och då var Magnus och
 
                      barnen här.................
 
 
 
 
                        Goe plockade ner matstolen från vinden
 
                         och Theo satt som en prins i den.........
 
 
 
 
 
                      Storasyster var också med på ett hörn.......
 
 
 
 
                      Efter att vi ätit lövbiff potatis och hemgjort bea
 
                      blev det en timmas promenad medan pappa
 
                       Magnus vilade.......träffade svärmor Siv efter
 
                       vägen.......................
 
 
 
 
 
                      Det kom en flock med Sidensvansar som satte
 
                      sig i syrenbusken för att smaka på knopparna.....
 
 
                       Nu ska jag ta hand om disken samtidigt som
 
                       jag ska titta på friidrott.........
 
                       Ha en bra kväll alla
 
.................
 
 
 
 
 
 
 
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0