Knyppling......

 
 
                              Ja då blev det så att jag tog sovmorgon
 
                              i dag också......jag är trött....jag blir ofta
 
                             det efter ett blodsockerfall som jag hade
 
                             i natt.....................
 
 
 
 
 
 
                           Nu klockan tio har jag ett mera normalt
 
                           blodsocker......det är lite jobbigt att ställa
 
                           in insulinet när man äter GI ...man är lite
 
                           rädd att man ska sänka förmycket......men
 
                           nu ska det sänkas.......
 
 
 
 
 
           I kväll ska en "gammal" arbetskamrat som
 
           heter Anna och jag gå på knyppel kurs.....
 
           det ska bli roligt tycker jag........
 
 
 
 
 
                                   Det finns mycket fint man kan göra ......
 
                                   inte bara spetsar...........men man måste
 
                                   nog börja med något enkelt så man lär
 
                                   sig.......jag har alltid velat lära mig knyppla
 
                                   så det här ser jag fram emot..........
 
 
                                   Ha en bra dag.............
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0