Jag ...Bilder....

 
 
 
              Jag har tagit lite foto på mig själv......
 
              jag känner mig inte bekväm med att
 
             göra det och framför allt inte framhålla
 
             mig själv.....det är så många andra som
 
             framhåller sig själva .......men nu har detta
 
             ett syfte.....det ska vara en sporre tänkte
 
             jag... för min fortsatta viktnedgång............
 
 
 
 
 
                     Jag känner ju på mina kläder att de
 
                     sitter lösare ....men tror inte att det
 
                     syns ännu ...efter bara - 8 kilo........
 
 
 
 
 
                    Det blir nästan lika korten.....men nu har
 
                     lagt ut dom på bloggen ....så nu får vi se
 
                    när nästa bilder kommer..........
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0