Fredag.....

 
 
    God Förmiddag...Fredag
 
 
 
 
 
 
      Lite rörelser när man kliver ur
 
     sängen är alltid bra...................
 
 
 
 
 
       Det känns att man inte är 20 år
 
       längre....pust och stön...........
 
 
 
 
 
 
                 I dag tänker jag sätta mig att knyppla......
 
                 hittade detta fina halsband på nätet och
 
                 tyckte det var fint......undrar just om jag
 
                 skulle kunna knyppla ett sådant....men
 
                 först ska jag traggla ihop en liten spets.....
 
                 Innan brunch blir det nu en kopp kaffe.....
 
                 Ha en bra fredag goa vänner.............
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0