Fredag gott folk..........

 
 
                         Godmorgon fredag...  
 
 
           I dag faller det lite snöflingor....vet inte
 
          om jag är så där förtjust....men när det
 
          bara singlar ner lite lätt så får jag vara
 
          glad.........jag vill ha vår snart.................
 
 
 
 
 
                          I dag ska jag inte städa några skåp
 
                          tror jag...kanske ett som är ett sådant
 
                          där "skräpskåp" och då ska jag slänga
 
                          saker som vi inte använder och inte har
 
                          gjort på länge...utan bara står och tar
 
                          plats......................
 
 
 
 
 
                           Snart står vi i poolen igen....om 29 dagar....
 
                            åh vad jag längtar.....ska bli så skönt.........
 
 
 
 
 
                         Jag ska göra 3 veckors sallad eller
 
                         vänskapssallad som den också
 
                         kallas för.....här gäller det att ligga
 
                         i med vikten de sista 4 veckorna......
 
 
                        Framåt eftermiddagen blir det en resa
 
                        in till den stora staden Örebro.............
 
                        men nu sallad och frukost...................
 
 
                        Ha en bra fredag....................
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0