Fredag......

 
 
                          Hej där.....då var det fredag igen....
 
                          jag säger som min kära pappa sa
 
                         när han kom hem från jobbet på
 
                         fredags kvällen och ställde ifrån
 
                         sig portföljen ....."nu är det snart
 
                         måndag morgon igen".....han var
 
                        inte lagt åt det positiva hållet........
 
 
 
 
 
                           Så här känns det .....helgen går väldigt
 
                           fort............
 
 
 
 
 
                        Jag har inte Happy Hour varje dag men
 
                        ett par gånger i veckan tar jag happy hour.......
 
 
 
 
 
                     Jag kan hålla med om det mesta här........
 
 
 
 
 
                          Ap trädet.....rönnsumak....Rhus typhina.........
 
                          kärt barn har många namn...................
 
 
 
 
                            Den börjas knoppas och när bladen kommer
 
                            faller de röda frukterna av........
 
 
                            Klockan börjar närma sig 11 på förmiddagen
 
                            så i dag blir det ingen frukost utan jag kör
 
                            brunch om ett tag.....Ha en bra fredag
 
                            i solskenet............Alla Vänner............
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0