En härlig Torsdag.....

 
                     Äh vilken härlig torsdag det blir
 
                     i dag.......solen strålar från en
 
                    klarblå himmel....................
 
 
 
 
 
                         Dagens frukost blev en sallad med
 
                        räkor ägg och en het chiliyoghurt.....
 
                        så fräscht och gott...........
 
 
 
 
                     Den här godingen tog skinnet och
 
                     drog ut i kuvösen när jag vädrade......
 
 
 
 
                        Här ute blir det "hett" i eftermiddag...så
 
                        där ska jag sitta och lyssna på Kepler...
 
                        jag har bara någon timma kvar sedan
 
                        har jag lyssnat på den i 19 timmar....
 
                        vi ska gå in och köpa en annan ljudbok
 
                        som vi lägger upp på Goe's telefon.....så
 
                        får han ta över keppler av mig.....det är
 
                        så skönt att ha något spännande att
 
                        lyssna på när man flyger........
 
 
                        Hur gick det då med klippningen i går
 
                        jo det blev mycket kortare....för hon klippte
 
                       fram mitt självfall.....men jag tyckte inte
 
                       om det så idag har jag tvättat och fönat....
 
                       och fått fram min gamla frisyr fast kortare......
 
                       Ha en bra torsdag Alla Glada.......
 
 
 
 
 
 
 
 
                       
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0