Tisdag kväll.......

 
 
                                              Hej Goa Vänner.......
 
 
                   Jag hade ju stora förhoppningar om att gå igenom
 
                   mina jullådor men det sket sig naturligtvis........
 
 
                  Jag köpte lite grytbitar när jag var ute och
 
                  handlade.....kalops skulle det bli tänkte jag
 
                  och det blev det också.....men det var lång
 
                  väg dit........när jag hade börjat steka ringde
 
                 min "gamla" kamrat Mari-Anne H och vi pratade
 
                 och bubblade bra länge.......ja så hann jag steka
 
                 färdigt köttbitarna och lägga i en gryta......då skypa
 
                 Erik.....han hade köpt ett Thailändskt telefonkort
 
                 för 45 kronor som han kunde ringa obegränsat
 
                 på i 8 dagar...............och då talade vi länge...för
 
                 i morgon ska de fortsätta till nästa ö...........
 
 
 
 
 
 
 
 
                           I dag hade de varit ute på en snorkling tur och
 
                           sett mycket fina fiskar...................
 
 
 
 
 
                          Dagens middag för Erik var grillad
 
                          potatis.....kycklingspett och sötsur
 
                          sås för 20 kronor.............................
 
 
 
 
 
                         Min middag..... kalops var nog lite dyrare........
 
 
                         Nu ska jag koka lingonsylt och äppelkräm...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0