Tisdag.......

 
 
 
                        Ja då var det tisdag i dag och jag är
 
                        fortfarane trött och så har jag väldigt
 
                        ont i ryggen.....men jag skyller på 
 
                        vädret.........så när Goe åkte till jobbet
 
                        kröp Ludde och jag i den varma goa 
 
                        sängen igen....så skypade jag med Erik
 
                        en stund......han ligger inne på hotellet
 
                        på dagarna för att foten ska läka och 
 
                        går ut på kvällarna......och jag håller 
 
                        alla tummar för att foten läker snabbt nu.....
 
 
 
                            Nu är det dags att sätta på
 
                            kaffet så man vaknar till i dag......
 
 
 
 
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0