Middagen.....

 
          Uj uj uj......i dag behöver vi tända ljus....
 
          fy sjutton vad mörkt det är..............
 
 
 
 
                           Goe har lånat ett bryggverk av en arbets-
 
                           kamrat .....så nu står han i tvättstugan och
 
                          brygger öl....................
 
 
 
 
 
                       Dagens rätt blev färsk pasta med pasta-
 
                       sås............................
 
 
 
 
 
                             I vanlig ordning åt jag för mycket och blev
 
                            övermätt......om jag mådde bättre skulle
 
                           jag ta mig en cykeltur......men den får jag
 
                           nog skjuta på några dagar.....det blir nog
 
                           till att vila middag framför tv:n i stället.............
 
 
 
                   
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0