Förkylt.......

 
 
                  Vaknade klockan 05 i morse och var tvungen
 
                  att gå upp för jag hostade och snörvlade........
 
 
                  Magnus och barnbarnen har också varit för-
 
                 kylda ....och barnbarnen är man ju nära jämt
 
                när man träffas så det kom inte som någon
 
               överraskning precis.....men jag väntade ut
 
               hostattackerna och så kokade jag mig mina
 
               två ägg......sedan gick jag och la mig för att
 
              titta på nyhetsmorgon .......och nu har jag druckit
 
              min första kopp kaffe.....Goe håller på med sitt
 
              öl projekt ......det ska jag visa i nästa inlägg.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0