Fina bilder från Erik................

 
 
 
                           Köttbullarna är klara på 3 kg köttfärs........
 
                           med Skånsk grovkornig senap och krydd-
 
                           peppar.....och vi åt dessa med sås och
 
                           potatis i dag till middag och det smakade
 
                           bra....................
 
 
 
 
 
                         Fick denna fina bild av Erik.....lite avis
 
                         blir jag allt........här kommer det flera....
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
                    På den strandpromenade var det ingen trängsel.............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                     Men jag tror inte jag byter ut mina kött-
 
                     bullar mot deras friterade kycklingbitar
 
                     och pommes för 13 kronor........
 
 
                     Nu ska jag plocka lite bland julsaker......
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0