Valdemarsvik......

 
 
                                     Hej alla Goa Vänner.......
 
 
 
 
 
                           Nu har vi anlänt till ett soligt Valdemarsvik .......
 
                           på Östkusten....så skönt......hemma för mig....
 
                           Det regnade när vi åkte från Borensberg..
 
                           men vi var inne på Östenssons och handlade
 
                           lite delikatesser innan vi drog till Valdemarsvik....
 
 
 
 
 
                           En burk med surströmmingsfileer som
 
                           Daniel och jag ska öppna och avnjuta
 
                           till veckan................................
 
 
 
 
 
                             Vadstena Kräftor.....som jag ska avnjuta
 
                             i kväll........och orkar jag inte med alla så
 
                             tar jag resten till frukost i morgon.................
 
 
 
 
 
                                            Här står vi bra..............
 
 
 
 
 
                                 Klart att den här lilla godingen inte ska behöva
 
                                 äta surströmming......det var bara ett infall av min
 
                                 något sjuka humor......Farmors hjärta.Theo så goo....
 
 
                                  Trevlig Helg på Er.................
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0