Smålandsbesök......

 
 
                                Fredag......nu är det Goe's sista
 
                                semesterdag......och vi har haft
 
                                Smålandsbesök.....jätteroligt........
 
 
 
 
                    
                     Daniel's pappa Peter och hans Eva kom
 
                     för att hälsa på Daniel.......och de hade med
 
                     sig Lovisa som är Daniel's brorsdotter........
 
                     en fin flicka som miste sin far i en hjärt-
 
                     sjukdom för ett och ett halvt år sedan.....
 
                     bara 32 år gammal......så tragiskt.........
 
                     Jag hade gjort en sill tårta för det vet
 
                     jag att Peter gillar.......och det gjorde han.......
 
 
 
 
                 Men Daniel ville ha en smörgåstårta och
 
                 då gjorde jag naturligtvis en till honom......
 
 
                  Innan de åkte hem vid 15.30 fick de
 
                 ris och kycklingrullader......
 
 
                Vi ska inte gå på Gropafest.....jag har
 
                 bott här i 38 år och aldrig varit på någon
 
                 Gropasfest..........
 
 
                Nu får ni har en bra Fredagskväll..............
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0