Produktiva Jag.......

 
 
                                 Jag har bakat en pensionärs-
 
                                 kaka......jag tycker den är lätt-
 
                                 bakad och god.......................
 
 
 
 
                             Man delar den i två delar och häller
 
                             på en blandning av smält smör,mjölk
 
                             och vaniljsocker............
 
 
 
 
                          Jag har haft en produktiv förmiddag....
 
                          kokat lingonsylt....bakat kaka och
 
                         gjort kålpudding...........nu är det bara
 
                         disken kvar........och att göra sås till
 
                         kålpuddingen.........
 
 
                         Ha en bra eftermiddag..................
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0