Måndag igen.....

 
      
 
 
            Ja då var det en ny vecka igen....
 
            och Goe har börjat på sin 3:e
 
            jobbarvecka  efter semestern......
 
           jag var uppe med honom och
 
          åt lite frukost .....sedan när han
 
          hade åkt till jobbet kröp jag ner
 
         i sängen igen.......det är så skönt
 
         att kunna göra det ..............
 
 
 
 
 
                    Havregrynsgröt som ska bli pannkakaor
 
                    såg ett recept i går och tänkte prova för
 
                    jag tycker om havregrynsgröt.....så jag
 
                    kokade en gryta gröt.........
 
 
 
 
 
                          Tillsatte 3 ägg när gröten svalnat.....
 
 
 
 
 
                           Sedan var det bara att vispa ihop med
 
                           lite salt och kanel............................
 
 
 
 
 
                        Sedan var det bara att börja steka........
 
 
 
 
 
                 Med lite hallon och blåbär och lite tomater......
 
                 Jo jag tyckte om konsistensen .....men jag
 
                 får nog krydda upp dom lite för de smakade
 
                varken pannkakor eller gröt.........
 
 
               Vad ska jag pyssla med i dag vet jag inte
 
               det blir nog lite plock och den obligatoriska
 
               Ludde promenaden.......det är roligt med
 
               dessa Ludde promenader.....vi träffar så
 
               mycket folk som stannar och gosar med
 
               Ludde och tar sällskap med oss.....och
 
               Ludde blir glad......fast det finns en hund
 
               som han inte gillar och det är en Terrier
 
               och han skäller så gällt och då går Ludde
 
               bakom mej.....den vill han inte alls hälsa på....
 
 
             Nu är det dags att komma ur morgonrocken
 
            och sätta igång..........
 
            Ha en bra måndag......
 
 
 
             
 
 
 
 
 
 
     
     
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0