Måndag igen.......

 
 
                                          Hej alla Vänner..........
 
                   
                           Då var det måndag och ny vecka igen.....det
 
                           går i en rasande fart....snart är det väl Jul........
 
                            Jag la upp mina virkade rutor på köksbordet
 
                            för att se hur jag ska komponera ihop mina
 
                            färger.....jag har vit...blå och rosa....och det
 
                            ska bli en filt har jag tänkt mig....men det är
 
                            ett långsiktigt projekt .....fast jag har ändå
 
                            hunnit virkat många rutor för jag började på
 
                            semestern när vi åkte husbil........
 
 
                           Så har jag blivit underhållen av en reparatör
 
                           som har varit och grejat med frysen i husbilen
 
                           som inte har hållit riktigt tätt.....och det var en
 
                           pratglad man......
 
 
                           I eftermiddag ska Fia och jag ut på en
 
                           shopping tur......men nu blir det en Ludde
 
                           Promenad.................Ha en bra måndag......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0