Magisk dryck......

 
 
                Jag har lite svårt att sova.....nja jag somnar men
 
                 vaknar efter 1 timma ungefär och sedan vaknar
 
                 jag varje timma fram till klockan 4......då somnar
 
                 jag gott......jag skyller detta på att jag jobbat natt
 
                 i 25 år.......men nu ska denna heliga dryck testas....
 
 
 
 
 
                    Denna dryck rekommenderas av en ayurveda, en
 
                     Indisk helande tradition som är ca 5 000 år gammal....
 
                    människor runt om i världen dricker det en timma innan
 
                   läggdags och det hjälper dem att få en god natts sömn
 
                   och öka deras välbefinnande ........jag ger det 7-10 dagar
 
                   sedan ska det utvärderas ......men den var himla god och
 
                   det tyckte Goe också så nu dricker vi 2 dl av denna
 
                    magiska dryck varje kväll.......fortsättning följer...........
 
                    Nu hoppas jag på en god natts sömn.............
 
 
 
 
 
                   
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0