Ludde promenaden.....

 
 
                                     Ja då tog jag Ludde promenaden
 
                                      till Bergaskogen.......där de har
 
                                      fixat till ett nytt utegym.........
 
 
 
 
 
                            Här finns instruktioner om hur man
 
                            ska använda redskapen...............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                  Det är jättefint.....men jag saknar någon bänk
 
                  att sitta på.....om jag går dit med barnbarnen
 
                  som gärna rör på sig klättrar och hänger så
 
                  skulle det vara bra om man kan sätta sig ner
 
                 vid ett bord och en bänk för att fika lite också......
 
 
 
 
 
                         Det var två fiskbitar kvar sedan i går så
 
                         det fick bli dagens lunch tillsammans
 
                         med blandade bönor och sallad........
 
 
                         Nu ska jag ta fram strykbrädan och
 
                         stryka lite................
 
 
                         Ha en bra dag..............
 
 
 
                    
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0