64 år i dag........

 
 
                               Hej gott folk denna torsdag......
 
 
                   Jag firar min 64:e födelsedag i dag....oj vart
 
                   har tiden tagit vägen...........ofattbart............
 
 
 
 
 
                           Åkte in och hämtade lilla Ella på
 
                          förmiddagen och hon ska stanna
 
                          tills i morgon.....så i kväll ska vi
 
                          nog ha lite födelsedags mys med
 
                         popcorn chips och bubbelvatten......
 
                         kaffe och tårta sparar vi till söndag....
 
 
 
 
                         Hon ville bada tunna...men hon är lite
 
                         förkyld och hostig så jag tyckte inte
 
                        att det var någon bra ide....så vi ska
 
                        vänta med det tills det blir någon solig
 
                       och varm dag i stället.............
 
 
 
 
                               Men doppa håret lite tyckte hon inte
 
                               gjorde något...............
 
 
 
 
 
                      Mina gula penseer som jag planterade tidigt
 
                      har blommat så fint ända tills nu.....men nu
 
                     ska det i lite prydnads kål i lådorna i stället......
 
                     och det ska Ella och jag ut och fixa nu...............
 
 
                     Ha en bra eftermiddag..................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                      
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0