Packning......

 
                                Ja då var det tisdag i Påskveckan..........
 
 
 
 
                               Jag  tog cykeln och drog till coop
 
                               och där hade de färdigkokt helg-
 
                               skinka för 39 kr/ kilot.......och då
 
                               köpte jag en och griljerade den.... och
 
                              tog en macka med skinka och senap och
 
                              till det en god kopp kaffe......såå gott.......
 
 
 
 
                      Det här tänker jag plocka ut i husbilen....
 
                      lite Påsk fint måste man ha när man
 
                      ligger på rulle....
 
                      Solen skiner och man blir glad av det
 
                      igår var det ett riktigt April väder.......
 
                     ömsom sol ömsom regn....Nu ska
 
                     jag börja packa......Ha en bra dag.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0