Onsdag.....

 
 
                           God Morgon efter en natt med mycket
 
                           sömn......så skönt...................
 
 
 
 
 
                           I dag blir det en salladsdag....inte så roligt
 
                           men nödvändigt..........
 
 
                          Vi drog till Marieberg i går kväll ....handlade
 
                          födelsedags presenter  och mat.....oj vad
 
                          skönt det var att få det gjort.....jag brukar ju
 
                          vara ute i sista minut annars.........
 
 
 
 
 
                              Jag ska göra denna sill tårta....och nu
 
                              är allt inhandlat till den......smörgåstårta
 
                              och budapesttårta är också beställda....
 
                              nu är det bara champagnen som ska
 
                              kylas....sedan kan vi fira 40-åringen.......
 
                             I dag tänker jag även på Daniel's bb kompis
 
                             som fyller 40 år i dag.....men miste sin mamma
 
                             i cancer när hon var 9 år.....flickan tänker jag
 
                             på varje år den 19 April.....hemska cancer......
 
 
                              Ha en bra dag Alla Vänner........
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0