Ja det var måndagen.......

 
                           Det kom ett paket på posten från
 
                           min halvsyster Ewa som besökte
 
                           oss förra helgen.....det innehöll
 
                           ett gosedjur till Ludde.........och
 
                           han tog den direkt......................
 
 
 
 
                           Jag hade lite mjölk kvar så jag gjorde
 
                           ragger till middag i dag...........
 
 
 
 
 
                            Vi tog en promenad till Fia och Lasse
 
                             nu ska vi planera vår Påskresa.......
 
                             den ser jag fram emot.....men det
 
                             ska bli blåsigt och det gillar inte jag
 
                             eftersom vi ska åka båt......men vi
 
                             får de....det kan ju ändra sig.........
 
                             Nu blir det sängen........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0