Blåkulla.....

 
 
              God morgon i denna
 
              tidiga timma.........men
 
              jag ska på möte...........
 
 
 
                Jag har varmkört kvasten för
 
                 snart bär det av mot Blåkulla......
 
 
 
 
                   Jag tänker ta med en liten matsäck som
 
                    består av räksmörgåsar och så har jag
 
                    gjort en jättegod baconröra som jag ska
 
                    lägga i en bakad potatis.......köttbullar
 
                    sås är klart till lunch i dag och potatisen
 
                    är skalad.....klockan 13....äter vi sedan
 
                    drar jag......just nu faller det stora snö
 
                    flingor utanför fönstret....inte så roligt
 
                    men förhoppningsvis så övergår det till
 
                    regn snart...inte skoj det heller men hellre
 
                    det..........Nu in i duschen sedan frulle........
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0