Bakpotatis med baconröra......

 
 
                          God Kväll i denna bitande kyla
 
                           nu längtar jag efter våren.........
 
                           Det snöade stora flingor när jag
 
                           var ute och gick med Ludde och
 
                           jag hade inget paraply med mig
 
                          så både Ludde och jag var blöta
 
                          och frusna när vi kom hem.........
 
 
 
 
                          Bakad potatis med baconröra blev
 
                          det till middag.......gott var det........
 
 
                          Nu ska jag fixa disken sedan tar
 
                           jag med en skvallertidning i sängen
 
                          för Goe ska titta på hockey i kväll....
 
 
                          Ha en bra kväll................
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0