20 April.....

 
 
                        Tidig morgon i dag också......
 
 
                       Grattis Danne man till din 40 år.......
 
 
 
 
 
                                     Matlagning på gång i dag.......
 
                           Goe gjorde en 4 liters gryta med köttfärs-
 
                           sås igår kväll......jag ska frysa ner lite till
 
                            Ella med spaghetti i ....det är bra när hon
 
                            kommer hit och säger....."farmor jag är hungrig
 
                            har du någon spaghetti och köttfärssås åt mig"
 
 
 
 
                          Fröbröd ska jag baka i dag ....fast jag ska
 
                          göra om receptet lite.........
 
 
 
 
 
                          Köttfärspaj ska jag också hinna med.......
 
 
 
 
              Jag ska även ringa Ann.Sophie och be
 
               att hon köper med tomater från Karins-
 
               torp i Åsbro.....de är så himla goda så
 
              jag har bestämt att jag inte ska plantera
 
              några tomater i år jag köper dom här i
 
              stället.........Ja det är lite vad jag ska
 
              syssla med i dag..........
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0