Plantmarknad i Lindesberg......

 
                                               Linde sjön........
 
                           God morgon denna måndag ......måndagar
 
                           har jag börjat gilla mer och mer.......det är
 
                          en liten avslagen dag.....med lite plock efter
 
                          helgen........inga måsten i dag........................
 
 
 
                    I går tog vi en sväng med husbilen till
 
                    Lindesberg....där vi började med att
 
                    äta lunch......jag har aldrig varit i
 
                    Lindesberg så det var på tiden att åka
 
                    dit..................
 
 
 
                  Så hamnade vi på plantmarknaden och där
 
                  hade de mycket att både titta på och köpa
 
                   de sålde ut alla sommar blommor och vissa
 
                   perenner och det var jättebilligt...........
 
 
 
                       De hade mycket fint rosa virkade korgar
 
                       som de hade stärkt.....jag har själv virkat
 
                       sådana ......så nu blev jag lite virksugen....
 
 
 
                                             Mycket fint var det......
 
 
 
 
 
                         Det var inte bara "krimskrams" utan det
 
                         nyttogrejer också............
 
 
 
                    Vid kassan satt det en ara utanför buren
 
                    och putsade sig...den muttrade lite när
 
                    jag tog kort på den.........
 
 
 
               Namnet på vårt minsta och senaste
 
               barnbarn blir Theo.....fint.................
 
    
              Nu blir det dagens första kopp kaffe
 
              och en proteinmacka ..............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Du är nog ganska ensam om att ha missat den plantmarknaden 😜... kan se framför mej när farmor ska jaga Theo runt där nästa gång Ni åker dit. 😆😅

Ha en bra slapparmåndag!

Kram ❤

2016-09-26 @ 10:07:10
Postat av: Anita

Jag känner några till som har missat den plantmarknaden...men vi åker ju med glädje söderöver så det är väl därför kan jag tro...
ja det dröjer nog till han börjar springa innan jag åker dit igen......

Kram <3

2016-09-26 @ 19:08:27
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0